2009. január 14., szerda

vis major!!!

Amikor a gyereked beteg kicsit felborul a rend, az éjszakák darabosak, a nappalok hektikusak, de meg lehet oldani, ha nincs komoly baj. Ha viszont te magad betegedsz le annyira, hogy fel sem birsz kelni és minden mozdulat hasogat, na az kihívás. Tegnap 39 fokos lázzal vittem oviba a fiamat (én voltam lázas, nem ő), ma szintén. Ráadásul csak később értünk be, mert előtte egy két hónapja várt időpontunk volt egy homeopátis orvosnál, amit nem akartam lemondani, gondolván újra két hónapot kell majd várni.

Az ovónó enyhe célzással megkérdezte: nem kellett volna kivenni ezt a napot, már majdnem vége...

uh de jól esett. Mindig felhúznak, amikor azt próbálják a szülőknek mondani, hogy jobb a gyereknek otthon mint az oviban. Legközelebb én is azt mondom a vevőnek, hogy minek annyi gönc, jó lesz apa kinyúlt pulcsija is...

Jókedvemben hazakorcsolyáztam a jeges úton és végre nyugiban betegeskedhetek délután 4-ig. És hogy mi van a cégnél? Szerencsére jégesőben nem támadnak a kismamák, így ma beteget jelentek. Holnapra remélem visszaáll a rend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése