2009. január 11., vasárnap

Játék

Játékba hívott panyizsuzsi. A játék lényege, hogy kedvenc filmemről írjak. Nem vagyok egy filmfüggő, de nem tartozom azok közé, akiknek nincs tévéje. Nálunk van és használjuk is.
Kedvenc filmem régóta ugyanaz, egy romantikus csoda, amit újra és újra meg tudok nézni és újra és újra imádom minden percét: Le Grand Bleu, The Big Blue, Im Rausch der Tiefe, A nagy kékség... sok nyelven láttam, sok nyelven kivülről tudom és még mindig szeretem!!! Pedig már igencsak idejétmúlt mű, kevés látványos rendezői bravúrral.
A nyolvanas évek végéről való, Luc Besson film, benne egy Hollywoodot nem megjárt szinésszel és Jean Reno-val. Leginkább egy álomról szól, de sok benne a humor, mindent elsöprő szerelem, fanatizmus, féltékenység, rivalizálás, női praktikák, culture clash és az olasz virtus. Játszik benne egy nekem gyönyörű férfi és sok benne a csodás tengeri felvétel (egy pszichológus biztos sokat kiolvas ebből a beszámolóból, de hát mit tegyek, régóta szerelmes vagyok Jaques-ba). Asszem a héten meg is nézem.
Neked mi a kedvenc filmed?

2 megjegyzés:

  1. Köszi! Add tovább másoknak is! Azt úgy kell, hogy ide belinkeled azt, akinek továbbadod és neki is megírod egy hozzászólásban!

    VálaszTörlés
  2. ja, tudom, de nincs kinek átadjam :)

    VálaszTörlés