2009. január 3., szombat

Eljött a pillanat

... és az új évvel új élet kezdődik, vagy inkább törekvéseim új formában is megnyilvánulnak: tovább keresem az egyensúlyt a munkamániás-vállalkozásfüggő bizniszlédi és a 'jó anya és minta feleség akarok lenni" között. Azt gondoltam, napi vívódásaimat ha ide leírom majd jobban megy az egyensúlykeresés, és lesz pillanat amikor azt mondhatom, meg van, mindkét fronton jól teljesítek és még én is jól vagyok. Mert az anya szerep és a vállalkozósdi habár sok közös vonást tartalmaz, hisz komoly idő és humán menedzsment mindkettő, valahogy nekem azért mégis idő és energia váltani és némi bűntudat mellett elismerem, hogy a munka felüdülést jelent.
Tehát ide tartok - mármint megtalálni azt az egyensúlyt ahol nincs lelkiismeretfurdalás, mert az egyik szerepemet játszom, mig a másikat kéne. És amit büszkén kijelenthetek: már nem vagyok e-mail és iwiw függő!!! Juhéj!
Kiváncsi vagyok mikor jön el a pillanat, amikor megszeretek playmobilozni ...

1 megjegyzés:

  1. Én is sok mindenben így gondolkozok és sokáig én sem bírtam playmobilozni, de a boltos már kezd menni.
    Azt hiszem rájöttem hol a hiba. Mindenki mondja, persze a knem volt ilyen gondja. Azt gondolom, hogy nem véletlen. 18 évesen házasodtak és szültek, gyereket neveltek, nem volt ami hiányozzon nekik. A mi korosztályunk, akár Te vagy én nem így nőttek fel. Nem könnyű itthon gügyögni és mosni lenni 8 éve diplomával, külföldi egyetemi tanulmányok vagy akár karrier után. Ez nagy különbség a nagyanyámék és köztünk!

    VálaszTörlés