2009. február 3., kedd

hogy én hogy utálom az mlm-et

Kezdek megőrülni, hogy minden fél évben megtalál valami nagyon hiperszuper mlm rendeszerű csoda, amibe feltétlen nekem is be kell szállni, mert ha nem, eljön a vég. Emberek, ébresztő!!! nincsenek csodák és én még nem láttam embert, aki azt mondta volna, hogy igen, bejött, megtalálta álmai pénzkereseti lehetőségét, pedig elhihetitek, sok embert ismerek. Találkoztam viszont annál több csalódott emberrel, akik elkezdték, csinálták, de nem jött vissza semmi.
És ezek mind szégenkezve néznek most azok szemébe, akiket a betanult marketing szöveggel megpróbáltak beszervezni, bepalizni, rávenni őket olyan vásárlásokra, amiket tulajdonképpen nem is akarnak. Számomra ez a teljesen tisztességtelen üzletelés megtestesítője és hülyét kapok hogy minden fórumon ez folyik, valahol mindig megbújik egy mlm-es ügynök, aki valamit el akar adni, valakit be akar szervezni. De hogy ez kinek kell???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése