2009. március 7., szombat

Mi a jó nekem a vállalkozósdiban?

Ezt a kérdést sokszor felteszik nekem. Mindig furán nézek, mert már el sem tudom magam képzelni alkalmazásban… nekem már a legtermészetesebb dolog, hogy reggel nem kell időre menni, nincs munkahely, nincs főnők, és nagyon kevés a mumus feladat. Annál több a ’kaland’, a kihívás, a siker. Szuper a vállalkozói közeg, a vele járó térbeli és időbeli szabadság, az, hogy magam határozom meg, hogy valamit elvállalok vagy sem, hogy befolyásom van a dolgokra, hogy amit elérek azt magamnak köszönhetem. Ráadásul azt érzem, hogy a kalandvágy még mindig bennem van, tele vagyok ötletekkel, tervekkel, lehetőségekkel. Egyáltalán nem bánom a döntésemet, nem sírom vissza a biztos, jól kis bebetonozott állásom, ahol sokszor nem láttam, mi is az értelme annak, amit csinálok. Most sokkal keményebben dolgozom, sokkal kevésbé elit körökben, nekem viszont ez a kedvesebb, nekem ez a jó. Hajrá b.boom :)

4 megjegyzés:

  1. Örülök ennek a bejegyzésnek, főleg az enyém után -büntetés- ... Én is a vállalkozás mellett voksolok, főleg gyerkőc mellett. (Melyik munkáltató örülne, ha 2hetente hiányoznék, mert beteg a fiam?) Ami

    VálaszTörlés
  2. nagy nehezen lelepleztelek. és olvastalak a mákgubón. összeállt a kép, nem volt 2 perc :)
    pusz, LF

    VálaszTörlés
  3. tudod, minden mindennel összefügg :)
    hallom a kertünkben lesz a köv. ellógos-gyerekes nap... K.E. súgta, hogy hamar megtaláltátok a hangot :) állok elébe és várlak benneteket. Te hozod a sütit? És meghívjuk orsikát is!

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    most találtam rá a blogodra a mákgubón keresztül.
    Kitartást kívánok a vállalkozásodhoz! :)
    És Boldog Húvétot!
    Momo

    VálaszTörlés